Σε αυτή τη σελίδα4
Υπολογιστής CPM
Εισαγάγετεοποιαδήποτε δύοπεδία και κάντε κλικ στοΥπολογίστεγια να υπολογίσετε το τρίτο.
- Συνολικό κόστος: Συνολικό κόστος της καμπάνιας.
- Ποσοστό CPM: Κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις.
- Εμφανίσεις διαφημίσεων: Συνολικός αριθμός εμφανίσεων διαφημίσεων.
Ψάχ��ω να υπολογίσωCPM (Κόστος ανά Mille)γρήγορα και με ακρίβεια;
Το δικό μαςδωρεάν online Υπολογιστής CPMσας βοηθά να βρείτε τοκόστος ανά 1.000 εμφανίσεις,συνολική δαπάνη διαφήμισης, ήπαραδόθηκαν εντυπώσειςσε λίγα μόνο κλικ. Είτε τρέχετεΔιαφημίσεις Google, Διαφημίσεις Facebook, καμπάνιες YouTube, διαφημίσεις TikTok ή διαφημίσεις προβολής, αυτή η αριθμομηχανή είναι ο πιο γρήγορος τρόπος μέτρησης ��ης αποτελεσματικότητας της καμπάνιας σας.
Τι είναι ο Υπολογιστής CPM;
ΑΥπολογιστής CPMείναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ που υπολογίζει τη σχέση μεταξύ:
- Συνολικό κόστοςτης διαφημιστικής σας καμπάνιας
- Ποσοστό CPM(κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις διαφημίσεων)
- Εμφανίσεις διαφημίσεων(όσες φορές εμφανίζεται η διαφήμισή σας)
Αντί να τσακίζει με μη αυτόματο τρόπο τους αριθμούς, η αριθμομηχανή υπολογίζει αμέσως την τιμή που λείπει. Απλώς εισάγετεοποιαδήποτε δύο πεδία, και λάβετε το τρίτο αποτέλεσμα.
Τύπος για CPM:
- Συνολικό κόστος = (CPM × Εμφανίσεις) ÷ 1.000
- Ποσοστό CPM = (Συνολικό κόστος ÷ εμφανίσεις) × 1.000
- Εμφανίσεις = (Συνολικό κόστος ÷ CPM) × 1.000
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή CPM
- Εισαγάγετε τοκόστος καμπάνιας,Ποσοστό CPM, ήεντυπώσεις(οποιεσδήποτε δύο τιμές).
- Κάντε κλικ στοΥπολογίστε.
- Το εργαλείο εμφανίζει αμέσως τον αριθμό που λείπει.
Αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για ναυπολογίστε το CPM για διαφήμισηχωρίς να βασίζεστε σε υπολογιστικά φύλλα ή μη αυτόματους υπολογισμούς.
Παραδείγματα υπολογισμού CPM
Παράδειγμα 1 – Υπολογισμός του ποσοστού CPM
- Κόστος καμπάνιας:2.000 $
- Εντυπώσεις:200.000
- CPM = (2000 ÷ 200.000) × 1.000 =$10
Παράδειγμα 2 – Υπολογισμός συνολικού κόστους
- CPM:$12
- Εντυπώσεις:500.000
- Συνολικό κόστος = (12 × 500.000) ÷ 1.000 =6.000 $
Παράδειγμα 3 – Υπολογισμός εμφανίσεων
- Κόστος καμπάνιας:$750
- CPM:$15
- Εμφανίσεις = (750 ÷ 15) × 1.000 =50.000
Ρίξτε μια ματιά στο πρόσφατο blog μας στοΠώς να αναζητήσετε ευκαιρίες ανάρτησης επισκεπτών στο Ahrefs (Οδηγός βήμα προς βήμα)
